سيستم همكاري در فروش سيستم همكاري در فروش .

سيستم همكاري در فروش

سيستم همكاري در فروش آنلاينر

در اين مطلب قصد داريم به نحوه عملكرد سيستم همكاري در فروش آنلاينر بپردازيم، در واقع شما با نحوه عملكرد همكاري درفروش و اينكه چگونه اين مدل بازاريابي هم مي تواند به فروشنده (آنلاينر) و هم به تبليغ كننده (شما) در كسب درآمد و سود بيشتر كمك كند، آشنا مي شويد.

در اين روش كسب درآمد آنلاين، شما به عنوان معرفي كننده قالب ها (تبليغ كننده)، به سايت آنلاينر و يا محصولات ما بازديدكننده مي فرستيد و اگر بازديدكننده فرستاده شده توسط شما از فروشگاه آنلاينر خريدي انجام دهد، ۲۰درصد از مبلغ قالب به پنل كاربري شما افزوده خواهدشد

روشهاي سيستم همكاري در فروش آنلاينر:
۱- معرفي محصولات آنلاينر دروب سايت شما به عنوان محصول خود

شما در واقع در وب سايت خودتان، محصولات آنلاينر را معرفي مي كنيد و اگر بازديدكننده كه در سايت شما است، بخواهد محصولات را خريداري كند، پس از كليك بر روي لينك محصول و يا خريد آنلاين به وب سايت آنلاينر منتقل مي شود و در آنجا خريدش را انجام ميدهد و شما مي توانيد پورسانت خود را از از پنل همكاري فروش در هرزمان كه دوست داشتيد تسويه كنيد.

اين سيستم محبوب تري است كه برندهاي بزرگي همچون فريش تم از اين روش استقبال كرده اند.

۲- درج يكي از بنرهاي همكاري در فروش آنلاينر

در روش دوم شما در وب سايتتان، بنر هاي آنلاينر را درج مي كنيد و اگر بازديدكننده بروي بنر كليك كند و از محصولات آنلاينر خريد كند همان ۲۰ درصد پورسانت در پنل كاريري شما در آنلاينر ايجاد خواهد شد و شما مي توانيد پورسانت خود را از از پنل همكاري فروش در هرزمان دلخواه تسويه كنيد.

نكته
نكته  بسيار مهمي كه در سيستم هاي همكاري در فروش ويا افيليت ماركتينگ پيش مي آيد، اين است كه كاربر ممكن است در بازديد اول خريد انجام ندهد و در چند روز آينده دوباره براي خريد مراجعه كند.

در آنلاينر ورود كاربر از سايت شما تا ۷ روز معتبر خواهد بود و كوكي در مرورگر كاربر ذخيره خواهد شد و اگر كاربر حتي بعداز ۷روز اقدام به خريد كند، پورسانت مورد نظر به پنل شما افزوده خواهد شد.


برچسب: سيستم همكاري در فروش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۶:۰۲ توسط:hadafiran موضوع: نظرات (0)

سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز

سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز  ، نوعي از بازاريابي‌ است كه شخص سومي به عنوان همكار در فروش وارد عمل مي‌شود. همكاران در فروش مي توانند صاحبان وب‌سايت‌ ، وبلا گ ، كانال هاي پيام رسان مانند تلگرام ، سروش …. ، و يا دارندگان صفحات در شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك ، اينستاگرام باشند كه با تبليغ و يا معرفي عضويت طلايي وردپرس سبز ، مخاطبان خود را به سمت وبسايت وردپرس سبز هدايت كرده و در ازاي فروش عضويت يك ماهه، از وردپرس سبز كميسيون دريافت نمايند.

مزاياي كسب درآمد از سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز
۱- يك شيوه كسب در آمد در خانه بسيار كارآمد با سوددهي بسيار عالي . براي فعاليت بعنوان همكار در فروش وردپرس سبز نيازي نيست از منزل بيرون برويد. فقط كافيست بتوانيد در منزل به اينترنت متصل شويد و تبليغات اينترنتي خود را شروع كنيد.

۲- پشتيباني مشتري بر عهده شما نيست . بدين معني كه تمامي كارهاي فني از جمله افزودن قالب ها و افزونه هاي جديد ، بروزرساني ها و آپديت ها و پاسخگويي به سوالات و مشكلات مشتريان برعهده تيم وردپرس سبز خواهد بود

۳- بدون نياز به سرمايه اوليه و تنها با داشتن يك وبسايت ، وبلاگ و يا صفحه مجازي مانند فيسبوك ، اينستاگرام ، تلگرام و يا هر شبكه مجازي ديگر

۴- پتانسيل درآمد نامحدود ، هيچ محدوديتي در ميزان درآمد شما در سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز وجود ندارد.

۵- دريافت پورسانت فوق العاده بالا و منحصربفرد ، ۸۰% بابت هر خريد موفق

۶- ماندگاري بسيار بالاي اطلاعات در لينك بازاريابي شما در مرورگر وب و سيستم مشتريان (۶۰ روز) – بدين معني كه اگر كاربري از طريق لينك بازاريابي شما به وبسايت وردپرس سبز هدايت شد . تا ۶۰ روز بعد اگر خريدي در وردپرس سبز انجام دهد . پورسانت آن به شما تعلق خواهد گرفت.

۷- محيط كاربري فوق العاده ساده اما بسيار قدرتمند و كاربردي و كاملا قابل فهم

چگونگي كار در سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز
۱- ثبت نام و دريافت لينك اختصاصي

۲- درج تبليغات در سايت و شبكه هاي مجازي توسط شما

۳- كسب كميسيون به ازاي تكميل شدن هر خريد

۴- دريافت كميسيون پس از تاييد سفارش و رسيدن به مبلغ ۴۵۰۰۰ تومان

اصطلاحات سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز
همكار فروش: 

در واقع شما هستيد! يعني كسي كه سايت ما را با استفاده از شيوه هاي گوناگون بازاريابي اينترنتي تبليغ مي‌كند و از فروش‌هاي ايجاد شده كميسيون دريافت مي‌كند.

ارجاع:

بازديدكننده‌اي است كه از طريق لينك اختصاصي شما وارد سايت وردپرس سبز مي‌شود.

خريدهاي ارجاعي:

خريدهايي است كه از طريق بازديدكنندگان شما ايجاد شده است. بعنوان مثال بازديدكننده اي كه از طريق لينك اختصاصي شما وارد وردپرس سبز شود و عضويت طلايي يك ماهه وردپرس سبز را خريداري كند يك خريد ارجاعي انجام داده است.

 

چطور مي توانم همكار در فروش وردپرس سبز شوم؟
خيلي آسان و فوق العاده سريع!

قرار نيست كار اضافه اي انجام دهيد. همان ثبت نام ساده وردپرس سبز براي تبديل شدن شما به همكار درفروش كفايت مي كند. شما پس از انجام فرايند ثبت نام ، كه با توجه به سرعت اينترنت شما حداكثر ۲ الي ۳ دقيقه بيشتر طول نمي كشد.

و بلافاصله پس از ورود به پنل كاربري وردپرس سبز ، مي توانيد فعاليت خود را بعنوان همكار در فروش آغاز نمائيدو لازم نيست منتظر اقدامي از سوي ما بمانيد.

 

آيا من بايد محصولي را براي مشتريان بفرستم؟
خير دوست خوبم . محصولي كه شما در وردپرس سبز براي فروش آن فعاليت خواهيد كرد عضويت طلايي يك ماهه وردپرس سبز مي باشد . كه يك محصول مجازي محسوب مي شود و به هيچ عنوان فيزيكي نمي باشد.

در واقع شما فقط تبليغ وردپرس سبز را در سايت ، وبلاگ و يا صفحات خود در رسانه‌هاي اجتماعي قرار مي دهيد. تمامي كارهاي ديگر توسط تيم وردپرس سبز انجام مي‌شود و نيازي نيست كه شما درگير مسائل فني ، از قبيل نحوه پشتيباني خريداران ، آپديت و بروزرساني افزونه ها و قالب ها و يا هر كار ديگري شويد.

وبسايت وردپرس سبز چگونه متوجه مي‌شود كدام بازديدكنندگان يا خريداران از طرف من بوده‌اند؟
دوست خوبم شما در تبليغات خود از لينك خاصي استفاده مي‌كنيد كه مختص به شما است . در بخشي از اين لينك شناسه و يا همان كد همكاري در فروش شما وجود دارد. وردپرس سبز با استفاده از همين شناسه و يا كد بازديدكنندگان ارجاعي از سوي يك همكار در فروش خاص را شناسائي مي كند.

من لينك خودم را از كجا مي توانم دريافت كنم ؟
دوست خوبم شما پس از ثبت نام  و دريافت مشخصات كاربري و كليك بر روي لينك تائيد حساب كاربري كه به ايميل شما ارسال خواهد شد. بلافاصله به صفحه ورود هدايت مي شويد و با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور بهمراه كد امنيتي بصورت خودكار به صفحه پنل كاربري وردپرس سبز وارد خواهيد شد. پس از ورود به اين صفحه با كليك بر روي گزينه سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز بلافاصله به تمام ابزارهاي مورد نياز جهت آغاز كار بعنوان همكار در فروش دسترسي پيدا خواهيد كرد.

و اولين موردي كه در بخش همكاري در فروش پنل كاربري وردپرس سبز مشاهده خواهيد كرد لينك اختصاصي خواهد بود.

نكته :
گزينه هاي اطلاعات حساب كاربري ، پشتيباني ، پنل كاربري وردپرس سبز و درخواست واريز پورسانت كه در منوي حساب كاربري وجود دارند فقط براي اعضاي وردپرس سبز قابل مشاهده است.

ساختار لينك‌ اختصاصي شما چيزي شبيه اين است:

wordpressabz.com/?ref=6

عدد انتهاي لينك كد همكاري شما است و براي سيستم مشخص مي‌كند كه بازديدكنندگان از طرف كدام همكار آمده‌اند.

آيا مي‌توانم دقيقا چك كنم كه چند نفر از طرف من به سايت مديرسبز آمده‌اند يا چه خريدهايي انجام داده‌اند؟
بله. اين كار به راحتي امكان‌پذير است. شما با مراجعه به پنل كاربري وردپرس سبز كه در منوي حساب كاربري وجود دارد و با كليك بر روي گزينه سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز تمام ابزارهاي لازم را براي انجام فعاليت در اين زمينه در اختيار خواهيد داشت.

نكته :
پنل كاربري وردپرس سبز فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده است.

شما در سيستم همكاري در فروش وردپرس سبز و با كليك بر روي گزينه آمار مي‌توانيد تمام جزئيات مربوط را ببينيد. شما حتي مي‌توانيد ببينيد كه بازديدكننده چه محصولاتي را خريداري كرده است.

آيا مي‌توانم ايميل بفرستم و بازديدكنندگان را به سايت شما هدايت كنم؟
بله دوست خوبم . شما لينك اختصاصي خودتان را در اختيار داريد و اين لينك در هر محيطي قابل استفاده است . و قطعاً يكي از مواردي كه بايد در روش هاي تبليغاتي خود بر روي آن حساب ويژه اي باز كنيد . بازاريابي و تبليغات از طريق ايميل است.

به ازاي هر فروش چه درصدي به من تعلق مي‌گيرد؟
۸۰ درصد هر فروشي كه از طريق بازديدكنندگان شما انجام شود به شما تعلق دارد. وردپرس سبز هم اكنون تنها يك محصول با ويژگي هاي منحصربفرد براي فروش دارد و آن هم عضويت طلايي يك ماهه وردپرس سبز به قيمت ۱۹۹۰۰ هزار تومان مي باشد.

هر بازديدكننده اي كه از طريق لينك اختصاصي شما وارد وردپرس سبز شود و عضويت طلايي يك ماهه را خريداري كند. ۱۵۹۲۰ هزار تومان از اين فروش سهم شما خواهد بود. البته براي نحوه دريافت كميسيون به سوال بعد مراجعه كنيد.

 

مبالغ كي و چگونه به حساب من واريز مي‌شود؟
حداقل مبلغ واريزي ۴۵۰۰۰ هزار تومان است. بايد صبر كنيد تا سود شما به اين عدد برسد. كه البته با توجه سهمي كه از هر فروش نصيب شما مي شود بسرعت و با انجام ۳ خريد موفق از سوي بازديدكنندگان ارجاعي شما مي توانيد به حداقل مبلغ واريزي دست پيدا كنيد. پس از اعلام درخواست واريز مبلغ «توسط خود شما» چنانچه كل سود شما به ۴۵ هزار تومان رسيده باشد به كارت معرفي شده از طرف شما واريز خواهد شد.

تا چه مدت خريدهايي كه مشتري انجام مي‌دهد به حساب همكار فروش گذاشته مي‌شوند؟
تا ۶۰ روز از اولين بازديد مشتري

بهتر است بازديدكنندگان را به كدام صفحات سايت شما هدايت كنم؟
بهتر است به مطالب رايگان و مقالات جذاب هدايت كنيد. شايد بهتر باشد بازديدكنندگان جديد را به صفحه محصولات هدايت نكنيد چون احتمال خروج از سايت بيشتر مي‌شود. يادتان باشد اگر بازديدكننده ارجاعي شما تا ۶۰ روز خريدي انجام دهد كميسيون آن براي شما لحاظ خواهد شد.

آيا مي توانم بازديدكنندگان را به يك صفحه خاص هدايت كنم؟
بله اين كار به سادگي امكان پذير است

دوست خوبم لينك اختصاصي شما در حالت عادي چيزي شبيه اين است.

wordpressabz.com/?ref=6

لينك فوق بازديدكنندگان شما به صفحه اصلي وبسايت وردپرس هدايت مي كند.

اما هنگامي مي خواهيد كاربر را به يك صفحه خاص هدايت كنيد بايد به اخر لينك آن صفحه كد زيرا اضافه كنيد.

ref=6?/

توجه داشته باشيد عدد ۶ در اينجا يك مثال است. و قطعاً كد شناسائي شما با آن متفاوت خواهد بود.

لينك اختصاصي صفحه مورد نظر شما بايد چيزي شبيه اين باشد.

https://wordpressabz.com/learning-dash/?ref=6

البته در پنل همكاري در فروش ابزاري بنام مولد URL ارجاع وجود دارد. كه بسادگي مي توانيد هر لينكي از وردپرس سبز را در كادر مربوطه قرار داده و بر روي دكمه ايجاد URL كليك كنيد تا بدون هيچ زحمتي لينك اختصاصي آن صفحه توليد شود.

آيا اين سيستم همه محصولات وردپرس سبز را شامل مي شود؟
بله. همكاري در فروش شامل تمام محصولات وردپرس سبز مي شود.

همين الان مي‌خواهم همكار فروش وردپرس سبز شوم. مراحل كار چگونه است؟
شما دوست خوبم بلافاصله پس از عضويت در وردپرس سبز پنل همكاري در فروش را بعنوان يك هديه بسيار ارزشمند از سوي ما دريافت مي كنيد.

پس از عضويت و ورود با نام كاربري و رمز عبور خود بلافاصله به پنل كاربري وردپرس سبز هدايت مي شويد و با كليك بر روي گزينه پنل همكاري در فروش به تمامي ابزارهاي لازم جهت فعاليت در اين زمينه دسترسي خواهيد داشت.

پورسانت فروش عضويت طلايي يك ماهه وردپرس سبز چقدر است؟
دوست خوبم در صورتي كه شما بتوانيد بازديدكننده اي را از طريق لينك اختصاصي خود به سمت وردپرس سبز هدايت كنيد و آن بازديد كننده طي ۶۰ روز آينده اقدام به خريد عضويت طلايي وردپرس سبز كه هم اكنون قيمت آن ۱۹۹۰۰ تومان مي باشد نمايد و فرايند خريد خود را تكميل كند. شما بعنوان ارجاع دهنده اين بازديدكننده ۸۰% پورسانت دريافت خواهيد كرد و به عبارت بسيار ساده تر ۱۵۹۲۰ تومان سهم شما از اين فروش خواهد بود.

 


برچسب: سيستم همكاري در فروش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۸:۱۹ توسط:hadafiran موضوع: نظرات (0)