سیستم همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش .

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز

سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز  ، نوعی از بازاریابی‌ است که شخص سومی به عنوان همکار در فروش وارد عمل می‌شود. همکاران در فروش می توانند صاحبان وب‌سایت‌ ، وبلا گ ، کانال های پیام رسان مانند تلگرام ، سروش …. ، و یا دارندگان صفحات در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام باشند که با تبلیغ و یا معرفی عضویت طلایی وردپرس سبز ، مخاطبان خود را به سمت وبسایت وردپرس سبز هدایت کرده و در ازای فروش عضویت یک ماهه، از وردپرس سبز کمیسیون دریافت نمایند.

مزایای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز
۱- یک شیوه کسب در آمد در خانه بسیار کارآمد با سوددهی بسیار عالی . برای فعالیت بعنوان همکار در فروش وردپرس سبز نیازی نیست از منزل بیرون بروید. فقط کافیست بتوانید در منزل به اینترنت متصل شوید و تبلیغات اینترنتی خود را شروع کنید.

۲- پشتیبانی مشتری بر عهده شما نیست . بدین معنی که تمامی کارهای فنی از جمله افزودن قالب ها و افزونه های جدید ، بروزرسانی ها و آپدیت ها و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان برعهده تیم وردپرس سبز خواهد بود

۳- بدون نیاز به سرمایه اولیه و تنها با داشتن یک وبسایت ، وبلاگ و یا صفحه مجازی مانند فیسبوک ، اینستاگرام ، تلگرام و یا هر شبکه مجازی دیگر

۴- پتانسیل درآمد نامحدود ، هیچ محدودیتی در میزان درآمد شما در سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز وجود ندارد.

۵- دریافت پورسانت فوق العاده بالا و منحصربفرد ، ۸۰% بابت هر خرید موفق

۶- ماندگاری بسیار بالای اطلاعات در لینک بازاریابی شما در مرورگر وب و سیستم مشتریان (۶۰ روز) – بدین معنی که اگر کاربری از طریق لینک بازاریابی شما به وبسایت وردپرس سبز هدایت شد . تا ۶۰ روز بعد اگر خریدی در وردپرس سبز انجام دهد . پورسانت آن به شما تعلق خواهد گرفت.

۷- محیط کاربری فوق العاده ساده اما بسیار قدرتمند و کاربردی و کاملا قابل فهم

چگونگی کار در سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز
۱- ثبت نام و دریافت لینک اختصاصی

۲- درج تبلیغات در سایت و شبکه های مجازی توسط شما

۳- کسب کمیسیون به ازای تکمیل شدن هر خرید

۴- دریافت کمیسیون پس از تایید سفارش و رسیدن به مبلغ ۴۵۰۰۰ تومان

اصطلاحات سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز
همکار فروش: 

در واقع شما هستید! یعنی کسی که سایت ما را با استفاده از شیوه های گوناگون بازاریابی اینترنتی تبلیغ می‌کند و از فروش‌های ایجاد شده کمیسیون دریافت می‌کند.

ارجاع:

بازدیدکننده‌ای است که از طریق لینک اختصاصی شما وارد سایت وردپرس سبز می‌شود.

خریدهای ارجاعی:

خریدهایی است که از طریق بازدیدکنندگان شما ایجاد شده است. بعنوان مثال بازدیدکننده ای که از طریق لینک اختصاصی شما وارد وردپرس سبز شود و عضویت طلایی یک ماهه وردپرس سبز را خریداری کند یک خرید ارجاعی انجام داده است.

 

چطور می توانم همکار در فروش وردپرس سبز شوم؟
خیلی آسان و فوق العاده سریع!

قرار نیست کار اضافه ای انجام دهید. همان ثبت نام ساده وردپرس سبز برای تبدیل شدن شما به همکار درفروش کفایت می کند. شما پس از انجام فرایند ثبت نام ، که با توجه به سرعت اینترنت شما حداکثر ۲ الی ۳ دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

و بلافاصله پس از ورود به پنل کاربری وردپرس سبز ، می توانید فعالیت خود را بعنوان همکار در فروش آغاز نمائیدو لازم نیست منتظر اقدامی از سوی ما بمانید.

 

آیا من باید محصولی را برای مشتریان بفرستم؟
خیر دوست خوبم . محصولی که شما در وردپرس سبز برای فروش آن فعالیت خواهید کرد عضویت طلایی یک ماهه وردپرس سبز می باشد . که یک محصول مجازی محسوب می شود و به هیچ عنوان فیزیکی نمی باشد.

در واقع شما فقط تبلیغ وردپرس سبز را در سایت ، وبلاگ و یا صفحات خود در رسانه‌های اجتماعی قرار می دهید. تمامی کارهای دیگر توسط تیم وردپرس سبز انجام می‌شود و نیازی نیست که شما درگیر مسائل فنی ، از قبیل نحوه پشتیبانی خریداران ، آپدیت و بروزرسانی افزونه ها و قالب ها و یا هر کار دیگری شوید.

وبسایت وردپرس سبز چگونه متوجه می‌شود کدام بازدیدکنندگان یا خریداران از طرف من بوده‌اند؟
دوست خوبم شما در تبلیغات خود از لینک خاصی استفاده می‌کنید که مختص به شما است . در بخشی از این لینک شناسه و یا همان کد همکاری در فروش شما وجود دارد. وردپرس سبز با استفاده از همین شناسه و یا کد بازدیدکنندگان ارجاعی از سوی یک همکار در فروش خاص را شناسائی می کند.

من لینک خودم را از کجا می توانم دریافت کنم ؟
دوست خوبم شما پس از ثبت نام  و دریافت مشخصات کاربری و کلیک بر روی لینک تائید حساب کاربری که به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بلافاصله به صفحه ورود هدایت می شوید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور بهمراه کد امنیتی بصورت خودکار به صفحه پنل کاربری وردپرس سبز وارد خواهید شد. پس از ورود به این صفحه با کلیک بر روی گزینه سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز بلافاصله به تمام ابزارهای مورد نیاز جهت آغاز کار بعنوان همکار در فروش دسترسی پیدا خواهید کرد.

و اولین موردی که در بخش همکاری در فروش پنل کاربری وردپرس سبز مشاهده خواهید کرد لینک اختصاصی خواهد بود.

نکته :
گزینه های اطلاعات حساب کاربری ، پشتیبانی ، پنل کاربری وردپرس سبز و درخواست واریز پورسانت که در منوی حساب کاربری وجود دارند فقط برای اعضای وردپرس سبز قابل مشاهده است.

ساختار لینک‌ اختصاصی شما چیزی شبیه این است:

wordpressabz.com/?ref=6

عدد انتهای لینک کد همکاری شما است و برای سیستم مشخص می‌کند که بازدیدکنندگان از طرف کدام همکار آمده‌اند.

آیا می‌توانم دقیقا چک کنم که چند نفر از طرف من به سایت مدیرسبز آمده‌اند یا چه خریدهایی انجام داده‌اند؟
بله. این کار به راحتی امکان‌پذیر است. شما با مراجعه به پنل کاربری وردپرس سبز که در منوی حساب کاربری وجود دارد و با کلیک بر روی گزینه سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز تمام ابزارهای لازم را برای انجام فعالیت در این زمینه در اختیار خواهید داشت.

نکته :
پنل کاربری وردپرس سبز فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.

شما در سیستم همکاری در فروش وردپرس سبز و با کلیک بر روی گزینه آمار می‌توانید تمام جزئیات مربوط را ببینید. شما حتی می‌توانید ببینید که بازدیدکننده چه محصولاتی را خریداری کرده است.

آیا می‌توانم ایمیل بفرستم و بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت کنم؟
بله دوست خوبم . شما لینک اختصاصی خودتان را در اختیار دارید و این لینک در هر محیطی قابل استفاده است . و قطعاً یکی از مواردی که باید در روش های تبلیغاتی خود بر روی آن حساب ویژه ای باز کنید . بازاریابی و تبلیغات از طریق ایمیل است.

به ازای هر فروش چه درصدی به من تعلق می‌گیرد؟
۸۰ درصد هر فروشی که از طریق بازدیدکنندگان شما انجام شود به شما تعلق دارد. وردپرس سبز هم اکنون تنها یک محصول با ویژگی های منحصربفرد برای فروش دارد و آن هم عضویت طلایی یک ماهه وردپرس سبز به قیمت ۱۹۹۰۰ هزار تومان می باشد.

هر بازدیدکننده ای که از طریق لینک اختصاصی شما وارد وردپرس سبز شود و عضویت طلایی یک ماهه را خریداری کند. ۱۵۹۲۰ هزار تومان از این فروش سهم شما خواهد بود. البته برای نحوه دریافت کمیسیون به سوال بعد مراجعه کنید.

 

مبالغ کی و چگونه به حساب من واریز می‌شود؟
حداقل مبلغ واریزی ۴۵۰۰۰ هزار تومان است. باید صبر کنید تا سود شما به این عدد برسد. که البته با توجه سهمی که از هر فروش نصیب شما می شود بسرعت و با انجام ۳ خرید موفق از سوی بازدیدکنندگان ارجاعی شما می توانید به حداقل مبلغ واریزی دست پیدا کنید. پس از اعلام درخواست واریز مبلغ «توسط خود شما» چنانچه کل سود شما به ۴۵ هزار تومان رسیده باشد به کارت معرفی شده از طرف شما واریز خواهد شد.

تا چه مدت خریدهایی که مشتری انجام می‌دهد به حساب همکار فروش گذاشته می‌شوند؟
تا ۶۰ روز از اولین بازدید مشتری

بهتر است بازدیدکنندگان را به کدام صفحات سایت شما هدایت کنم؟
بهتر است به مطالب رایگان و مقالات جذاب هدایت کنید. شاید بهتر باشد بازدیدکنندگان جدید را به صفحه محصولات هدایت نکنید چون احتمال خروج از سایت بیشتر می‌شود. یادتان باشد اگر بازدیدکننده ارجاعی شما تا ۶۰ روز خریدی انجام دهد کمیسیون آن برای شما لحاظ خواهد شد.

آیا می توانم بازدیدکنندگان را به یک صفحه خاص هدایت کنم؟
بله این کار به سادگی امکان پذیر است

دوست خوبم لینک اختصاصی شما در حالت عادی چیزی شبیه این است.

wordpressabz.com/?ref=6

لینک فوق بازدیدکنندگان شما به صفحه اصلی وبسایت وردپرس هدایت می کند.

اما هنگامی می خواهید کاربر را به یک صفحه خاص هدایت کنید باید به اخر لینک آن صفحه کد زیرا اضافه کنید.

ref=6?/

توجه داشته باشید عدد ۶ در اینجا یک مثال است. و قطعاً کد شناسائی شما با آن متفاوت خواهد بود.

لینک اختصاصی صفحه مورد نظر شما باید چیزی شبیه این باشد.

https://wordpressabz.com/learning-dash/?ref=6

البته در پنل همکاری در فروش ابزاری بنام مولد URL ارجاع وجود دارد. که بسادگی می توانید هر لینکی از وردپرس سبز را در کادر مربوطه قرار داده و بر روی دکمه ایجاد URL کلیک کنید تا بدون هیچ زحمتی لینک اختصاصی آن صفحه تولید شود.

آیا این سیستم همه محصولات وردپرس سبز را شامل می شود؟
بله. همکاری در فروش شامل تمام محصولات وردپرس سبز می شود.

همین الان می‌خواهم همکار فروش وردپرس سبز شوم. مراحل کار چگونه است؟
شما دوست خوبم بلافاصله پس از عضویت در وردپرس سبز پنل همکاری در فروش را بعنوان یک هدیه بسیار ارزشمند از سوی ما دریافت می کنید.

پس از عضویت و ورود با نام کاربری و رمز عبور خود بلافاصله به پنل کاربری وردپرس سبز هدایت می شوید و با کلیک بر روی گزینه پنل همکاری در فروش به تمامی ابزارهای لازم جهت فعالیت در این زمینه دسترسی خواهید داشت.

پورسانت فروش عضویت طلایی یک ماهه وردپرس سبز چقدر است؟
دوست خوبم در صورتی که شما بتوانید بازدیدکننده ای را از طریق لینک اختصاصی خود به سمت وردپرس سبز هدایت کنید و آن بازدید کننده طی ۶۰ روز آینده اقدام به خرید عضویت طلایی وردپرس سبز که هم اکنون قیمت آن ۱۹۹۰۰ تومان می باشد نماید و فرایند خرید خود را تکمیل کند. شما بعنوان ارجاع دهنده این بازدیدکننده ۸۰% پورسانت دریافت خواهید کرد و به عبارت بسیار ساده تر ۱۵۹۲۰ تومان سهم شما از این فروش خواهد بود.

 


برچسب: سیستم همکاری در فروش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۸:۱۹ توسط:hadafiran موضوع: نظرات (0)