سیستم همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش .

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش آنلاینر

در این مطلب قصد داریم به نحوه عملکرد سیستم همکاری در فروش آنلاینر بپردازیم، در واقع شما با نحوه عملکرد همکاری درفروش و اینکه چگونه این مدل بازاریابی هم می تواند به فروشنده (آنلاینر) و هم به تبلیغ کننده (شما) در کسب درآمد و سود بیشتر کمک کند، آشنا می شوید.

در این روش کسب درآمد آنلاین، شما به عنوان معرفی کننده قالب ها (تبلیغ کننده)، به سایت آنلاینر و یا محصولات ما بازدیدکننده می فرستید و اگر بازدیدکننده فرستاده شده توسط شما از فروشگاه آنلاینر خریدی انجام دهد، ۲۰درصد از مبلغ قالب به پنل کاربری شما افزوده خواهدشد

روشهای سیستم همکاری در فروش آنلاینر:
۱- معرفی محصولات آنلاینر دروب سایت شما به عنوان محصول خود

شما در واقع در وب سایت خودتان، محصولات آنلاینر را معرفی می کنید و اگر بازدیدکننده که در سایت شما است، بخواهد محصولات را خریداری کند، پس از کلیک بر روی لینک محصول و یا خرید آنلاین به وب سایت آنلاینر منتقل می شود و در آنجا خریدش را انجام میدهد و شما می توانید پورسانت خود را از از پنل همکاری فروش در هرزمان که دوست داشتید تسویه کنید.

این سیستم محبوب تری است که برندهای بزرگی همچون فریش تم از این روش استقبال کرده اند.

۲- درج یکی از بنرهای همکاری در فروش آنلاینر

در روش دوم شما در وب سایتتان، بنر های آنلاینر را درج می کنید و اگر بازدیدکننده بروی بنر کلیک کند و از محصولات آنلاینر خرید کند همان ۲۰ درصد پورسانت در پنل کاریری شما در آنلاینر ایجاد خواهد شد و شما می توانید پورسانت خود را از از پنل همکاری فروش در هرزمان دلخواه تسویه کنید.

نکته
نکته  بسیار مهمی که در سیستم های همکاری در فروش ویا افیلیت مارکتینگ پیش می آید، این است که کاربر ممکن است در بازدید اول خرید انجام ندهد و در چند روز آینده دوباره برای خرید مراجعه کند.

در آنلاینر ورود کاربر از سایت شما تا ۷ روز معتبر خواهد بود و کوکی در مرورگر کاربر ذخیره خواهد شد و اگر کاربر حتی بعداز ۷روز اقدام به خرید کند، پورسانت مورد نظر به پنل شما افزوده خواهد شد.


برچسب: سیستم همکاری در فروش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۶:۰۲ توسط:hadafiran موضوع: نظرات (0)